رتبه جهانی ایران در سرعت دانلود اعلام شد که ایران در فهرست رتبه بندی شاخص سرعت دانلود موبایل جهان به رتبه 67 دست یافت. این شاخص در ایران 16.74 مگابایت برثانیه محاسبه شده است که از متوسط جهانی 20.28 مگابایت برثانیه کمتر می باشد.

 Speedtest.net یک نوع است که تحلیل رایگان درباره پارامترهای دسترسی به اینترنت در سراسر جهان را فراهم می کند. این وب سایت معتبر که به شرکت Ookla' متعلق است ماه اوت گذشته ابزار «شاخص جهانی Speedtest » را اعلام کرد. این ابزار سرعت اینترنت در سراسر جهان را دنبال می کرد.

طبق سنجش هایSpeedtest سرعت دانلود موبایل جهان در طی 12 ماه گذشته 30.1 درصد اعلام شده است و سرعت آپلود در گوشی موبایل نیز 38.9 درصد افزوده شده است. این ابزار علاوه بر این اعلام کرده است که سرعت دانلود پهنای باند ثابت نیز 31.6 درصد بهبود یافته است. این سرعت در حالی اعلام شده است که متوسط سرعت دانلود موبایل 20.28 و دانلود پهنای باند ثابت 40.11 مگابایت برثانیه اعلام شده است.

طبق اعلام این شاخص، سرعت دانلود موبایل در ایران 16.74 مگابایت برثانیه و سرعت آپلود موبایل 8.37 مگابایت برثانیه است. طبق این آمار رتبه ایران در این بخش 67 است.

ولی در قسمت سرعت دانلود با پهنای باند ثابت، ایران با سرعت دانلود 10.28 مگابایت برثانیه و آپلود 4.92 مگابایت برثانیه در رتبه پایین 105 قرار دارد.

این درحالی اعلام شده است که نروژ با سرعت دانلود موبایل 62.66 مگابایت برثانیه در رتبه اول این فهرست قرار گرفته است. پس از آن هلند با سرعت 53.01مگابایت برثانیه ، ایسلند با52.78 مگابایت در ثانیه قرار گرفته اند.

 

در قسمت شاخص سرعت دانلود با پهنای باند ثابت نیز کشور سنگاپور با سرعت 153.86 مگابایت برثانیه در رتبه اول جهانی قرار دارد. پس از آن کشور ایسلند با سرعت 147.51 مگابایت برثانیه و هنگ کنگ با سرعت 133.94 مگابایت برثانیه در رتبه دوم و سوم قرار دارند.


جدیدترین اخباز تکنولوژی ایران سرعت ,دانلود ,برثانیه ,مگابایت ,اعلام ,رتبه ,سرعت دانلود ,مگابایت برثانیه ,دانلود موبایل ,پهنای باند ,باند ثابت ,سرعت دانلود موبایل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزرو هتل ایبیس و هتل نووتل - هتل فرودگاه امام blograsmi من فکر می کنم شجره نامه تیره پارسی گل آهنگها اخبار، سرگرمی و سبک زندگی یارنما