درمان خانگی بیماری زگیل مقعدی

در مراحل اولیه بیماری زگیل مقعدی با م با پزشک متخصص، می توانید با درمان خانگی بیماری زگیل مقعدی را درمان کنید.

1.    روغن اسطوخودوس:

استفاده موضعی از روغن اسطوخودوس برای درمان و تسکین درد بیماری مفید است. قبل از استفاده از این روغن برای نفوذ بیشتر به پوست، موهای زائد مقعد و اطراف را پاک کنید.

2.    سرکه سیب:

سرکه سیب برای درمان زگیل مقعدیمفید است. پنبه ی تمیزی را به سرکه ی سیب آغشته کنید و روی زگیل ها بمالید. این درمان برای از بین بردن باکتری های اطراف مقعد و بهبود بیماری مفید است.

3.    روغن درخت چای:

روغن درخت چای که امروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود، طبیعت خشک دارد. این روغن گیاهی برای خشک کردن و درمان زخم ها بسیار مفید است.

4.    سیر:

سیر دارای خاصیت های بی شماری است. استفاده از آب سیر برای از بین بردن زگیل های مقعدی مفید است.

5.    گریپ‌فروت:

گریپ‌فروت یک میوه اسیدی است. این میوه یک آنتی اکسیدان قوی است. مصرف این میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. این میوه ضد میکروب بوده و برای جلوگیری از عفونت های پوستی مفید است. عصاره دانه گریپ‌فروت را رو زگیل ها بگذارید و با یک باند بهداشتی بپوشانید. تکرار این کار زگیل ها را خشک می کند.

6.    چای سبز:

چای سبز منبع غنی آنتی اکسیدان و فلاونوئید است. برای درمان زگیل مقعدی می توانید چای سبز را دم کرده پس از خنک شدن به زگیل های مقعدی بمالید.

7.    سیب زمینی:

آب سیب زمینی را با پنبه تمیز به روی زگیل ها بمالید. پس از 15 دقیقه با آب گرم بشویید. برای درمان بیماری 1 ماه این کار را انجام دهید.

8.    پوست موز:

استفاده از پوست موز برای درمان موقت بیماری مفید است. برای درمان قطعی بیماری، این روش را در کنار درمان های دیگر استفاده کنید. پوست موز را روی زگیل های مقعدی بگذارید. پس از 15 دقیقه مقعدتان را بشویید. توجه داشته باشید از موز رسیده استفاده کنید. موز نارس برای این کار مناسب نیست.

 


درمانگاه بیماریهای نشیمنگاهی درمان ,زگیل ,بیماری ,مقعدی ,مفید ,استفاده ,برای درمان ,زگیل مقعدی ,بیماری زگیل ,خانگی بیماری ,درمان خانگی ,درمان خانگی بیماری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ مبین روشناس فال حافظ آنلاین کلاس ششم محسن احمدی ناجی فایل فروشگاه سایت تخصصی بهداشت محیط